مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-10پزشكي

انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از رفع محدودیت ها در خوزستان


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به چگونگی رفع صحیح محدودیت ها، گفت: اکنون خوزستان، تنها استانی است که شرایط قرمز دارد ولی روز به روز رفع محدودیت ها در آن افزایش می یابد؛ - امیدواریم با همت استاندار خوزستان و فرمانداران محدودیت ها جدیدی اعمال شود نه اینکه محدودیت ها را برداریم.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تأکید بر اینکه باید محدودیت های جدیدی اعمال شود، گفت: هر گونه رفع محدودیت باید بر اساس برنامه باشد و زمانی این کار باید انجام شود که در شرایط قرمز نباشیم.

رفع محدودیت ها باید مرحله به مرحله انجام شود یعنی یک رفع محدویت انجام شود و به اندازه دوره کمون بیماری، یعنی 14 روز صبر کنیم و اگر افزایش موارد بیماری نداشتیم سپس مرحله بعد رفع محدودیت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر شکرالله سلمان زاده با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر در یکی از بحرانی ترین پاندمی های تاریخ بشریت قرار داریم؛ حداقل در یکی دو قرن گذشته پاندمی به این وسعت نداشته ایم و بنابراین به همین میزان باید اقدامات بزرگی انجام دهیم.

وی افزود: راه انتقال این ویروس مشخص است؛ از فردی به فرد دیگر منتقل می شود و سرایت پذیری آن از بسیاری از عوامل بیماری زایی که تاکنون می شناختیم، بیشتر است و بر اساس این اطلاعات باید اقداماتی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از رفع محدودیت ها در خوزستان

انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از رفع محدودیت ها در خوزستان