مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-10پزشكي

ویزیت 33 هزار و 900 نفر در مراکر غربالگری کرونا سیستان و بلوچستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: 33 هزار و 900 نفر از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در مراکز 16 ساعته غربالگری این ویروس در سیستان و بلوچستان ویزیت شده اند.

- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اشاره به ویزیت 33 هزار و 900 نفر در مراکز غربالگری کرونا سیستان و بلوچستان، گفت: رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی مهمترین اصل و اساس مقابله با این بیماری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر سید مهدی طباطبایی روز چهارشنبه(21 خرداد ماه) گفت: 12 مرکز 16 ساعته غربالگری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با هدف کاهش ازدحام جمعیت مردم در بیمارستان ها راه اندازی شده و در این مراکز نمونه برداری و پیگیری فعال انجام می شود.

وی ادامه داد: چهار هزار 327 نفر از مجموع افراد مورد ویزیت قرار گرفته در این مراکز غربالگری مشکوک به کرونا شناسایی و 178 نفر جهت بستری به بیمارستان ها ارجاع شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی گفت: ویروس کرونا نه واکسن دارد و نه درمان بلکه تنها رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی مهمترین اصل و اساس مقابله با این بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت 33 هزار و 900 نفر در مراکر غربالگری کرونا سیستان و بلوچستان

ویزیت 33 هزار و 900 نفر در مراکر غربالگری کرونا سیستان و بلوچستان