مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-10اجتماعي

همه وسایل بازی در پارک های ایلام غیر استاندارد است


مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه همه وسایل بازی زیر مجموعه شهرداری های ایلام غیراستاندارد است، گفت: بیشترین مشکل وسایل بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک های شهرداری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهناز همتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر خانواده ها از شهربازی ها و مراکز تفریح جمعی لزوم توجه بیشتر به استاندارد دستگاه ها و وسایل بازی نصب شده در این استان را دوچندان کرده است.

وی بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی شهربازی ها همواره یکی از دغدغه های اجتماعی بوده که در صورت غفلت خسارت ها و آسیب های مادی و معنوی زیادی برجا می گذارد که پیشگیری از آن نیازمند نظارت مستمر دستگاه های ذیربط و متولیان شهربازی ها است.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بیشترین مشکل وسایل تفریحی و بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک های بازی شهرداری های استان است به نوعی که می توان گفت همه این وسایل غیراستاندارد هستند.

همتی افزود: هم اکنون 270 وسیله بازی کودکان در شهربازی های زیرمجموعه شهرداری ها در استان وجود دارد که همه آنها غیراستاندارد هستند.

وی در خصوص شهربازی های مستقر در مهدکودک های استان نیز اظهار داشت: با بازرسی های انجام شده از این مکان ها هیچ کدام از وسایل بازی مهدکودک های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه وسایل بازی در پارک های ایلام غیر استاندارد است

همه وسایل بازی در پارک های ایلام غیر استاندارد است