مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-10اقتصادي

سمنان در جست وجوی تقویت زنجیره های صادراتی و تنوع در تولیدات صادرات محور


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تهیه نقشه راه توسعه صادرات استان خبر داد و گفت: این استان در پی تقویت زنجیره های صادراتی و تنوع در تولیدات صادراتی است.

- ایسنا/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تهیه نقشه راه توسعه صادرات استان خبر داد و گفت: این استان در پی تقویت زنجیره های صادراتی و تنوع در تولیدات صادراتی است.

علی تشنه دل در اولین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: نقشه راه توسعه صادرات استان در 6 محور و در بازه زمانی سه ساله تهیه شده است.

وی تصریح کرد: این نقشه راه توسعه صادرات استان با 6 محور استراتژیک تنوع بازارهای هدف صادراتی استان ، تنوع کالاهای صادراتی ، تقویت زنجیره های صادراتی ، آسیب شناسی صادرات و رفع موانع پیش روی صادرکنندگان ، توسعه صادرات صنایع تبدیلی و تشویق و حمایت از صادرات استان تهیه شده است که امیدواریم تا پایان سالجاری و با همکاری سایر دستگاه ها این سند نهایی شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اهداف این سند و نقشه راه افزود: توسعه تجارت با کشورهای منطقه و 15 کشور همسایه به اضافه چین و هند بر اساس اهداف کمی ابلاغی از سوی وزارت صمت و ورود به بازارهای هدف جدید و ماندگاری در بازارهای هدف پیشین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان در جست وجوی تقویت زنجیره های صادراتی و تنوع در تولیدات صادرات محور

سمنان در جست وجوی تقویت زنجیره های صادراتی و تنوع در تولیدات صادرات محور