مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-10حوادث

نجات معجزه آسای راننده خودروی سواری در حومه مشهد


مشهد _ مدیرعامل آتش نشانی مشهد از نجات معجزه آسای راننده خودروی سواری هایما در پی واژگونی تریلی بر روی این خودرو در بزرگراه شهید شوشتری مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش تشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به واژگونی کشنده تریلی بر روی یک دستگاه خودرو سواری هایما(Haima)و احتمال محبوسی افراد در داخل خودرو ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی ایستگاه شماره 9 (شهید نوروزی) را به محل حادثه در بزرگراه شهید شوشتری اعزام کرد.

مدیرعامل آتش نشانی شهر مشهد افزود؛ با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، سانحه رانندگی به دلیل نامعلومی بین کشنده تریلی و سواری هایما (Haima) به وقوع پیوسته و شدت حادثه به نحوی بوده که بار تریلی به صورت کامل بر روی این خودرو سواری واژگون گردیده که در پی این اتفاق راننده خودرو سواری در درون وسیله نقلیه محبوس شده بود که قبل از حضور نیروهای امدادی این فرد با کمک رانندگان خودروهای عبوری از درون خودرو اش نجات پیدا کرده بود.

آتشپاد دوم امیر عزیزی خاطرنشان کرد؛ آتش نشانان حاضر در محل بلافاصله ضمن ایمن سازی محیط حادثه از آتش گرفتن هر دو خودرو جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات معجزه آسای راننده خودروی سواری در حومه مشهد

نجات معجزه آسای راننده خودروی سواری در حومه مشهد