مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-10حوادث

سطح بندی جرایم فاصله زمانی بین کشف و وقوع جرم را کاهش می دهد


فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف پلیس را کاهش فاصله زمانی بین کشف و وقوع دانست و گفت: اجرای طرح سطح بندی جرایم توسط دستگاه قضا و دادستان ها می تواند به جمع آوری ادله محکم تر برای تشخیص جرم و کشف علمی و دستگیری های هدفمند و کاهش این فاصله کمک کند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف پلیس را کاهش فاصله زمانی بین کشف و وقوع دانست و گفت: اجرای طرح سطح بندی جرایم توسط دستگاه قضا و دادستان ها می تواند به جمع آوری ادله محکم تر برای تشخیص جرم و کشف علمی و دستگیری های هدفمند و کاهش این فاصله کمک کند.

سردار مفخمی شهرستانی 21 خردادماه در همایش روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان مرکزی با اشاره به ضریب امنیتی خوبی که در استان مرکزی حاکم است، گفت: این مهم از طریق هم افزایی و تعامل دستگاه های مربوط در حوزه های پیشگیری حاصل شده است.

وی تاکید کرد: درخصوص حوادث آبانماه ، استان مرکزی جزو 10 استان قرمز کشور پیش بینی شد، اما در عمل تنها استان دارای وضعیت سفید بود که حتی یک قاب شیشه هم در این استان نشکست.

مفخمی شهرستانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی و قرار گرفتن آن در کریدور راه های ارتباطی کشور افزود: دستگاه های قضایی و امنیتی می توانند با برخورد با مفاسد اقتصادی و قطع ید سوءاستفاده گران از بیت المال، گام مهمی در جهت جهش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح بندی جرایم فاصله زمانی بین کشف و وقوع جرم را کاهش می دهد

سطح بندی جرایم فاصله زمانی بین کشف و وقوع جرم را کاهش می دهد