مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-10اجتماعي

97 هزار هکتار به اراضی تحت حفاظت محیط زیست کردستان اضافه شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: با توجه به شرایط زیست محیطی که در منطقه کردستان وجود دارد، موفق شدیم 97 هزار هکتار به اراضی تحت حفاظت محیط زیست اضافه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا رضایی صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: وضعیت کردستان با دیگر استان ها بسیار متفاوت است چرا که از نظر محیط زیستی تفاوت های بسیاری با دیگر استان ها داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه کردستان استانی صنعتی نیست، به ناچار مجبور هستیم بخشی از محیط زیست را دستخوش تغییرات قرار دهیم تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: در کنار این مشکلات برخی از واحدهای تولیدی ما ممکن است مشکلات زیست محیطی ایجاد کنند اما ما راضی به تعطیلی آنها نبوده ایم و در همین راستا راه حل هایی را به این واحدها ارائه کرده ایم.

رضایی با بیان اینکه در بحث گونه های در حال انقراض برنامه هایی برای حفظ غاز پیشانی سفید، خرس قهوه ای، سمندر و غیره در دست اقدام داریم، یادآور شد: 97 هزار هکتار به اراضی تحت حفاظت اضافه شده که نیاز است نیروی انسانی اضافه شود و برای حضور در عرصه های حفاظت شده بر اساس استانداردهای جهانی نیازمند جذب اعتبار و نیرو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 هزار هکتار به اراضی تحت حفاظت محیط زیست کردستان اضافه شد

97 هزار هکتار به اراضی تحت حفاظت محیط زیست کردستان اضافه شد