مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-10سياسي

ایجاد امکان فروش صنایع دستی در پروژه های سرمایه گذاری گردشگری آذربایجان شرقی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ایجاد امکان فروش صنایع دستی در پروژه های سرمایه گذاری گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ایجاد امکان فروش صنایع دستی در پروژه های سرمایه گذاری گردشگری استان خبر داد.

احمد حمزه زاده در جلسه ای با نمایندگان تشکل های مردم نهاد صنایع دستی استان، ضمن پاسداشت روز جهانی صنایع دستی و تقدیر از هنرمندان خلاق و فاخر حوزه صنایع دستی استان، گفت: صنایع دستی شاخص ترین و اصیل ترین جلوه گاه تاریخ و تمدن کهن ایران و فرهنگ و هنر ناب ایرانی بوده که یکی از مهم ترین قطب های هنرهای صناعی در جهان به شمار می آید و به دلیل داشتن ویژگی های خاص خود تبدیل به یک هنری صنعتی شده که با سرمایه گذاری اندک توان سودآوری فراوان در بازارهای داخلی و خارجی را دارد.

وی در ادامه با تاکید به اینکه تسهیل روند عرضه و تقاضا در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی لازمه رونق اقتصادی این بخش پویا است، گفت: از مهم ترین اقداماتی که این اداره کل در راستای ارتقا میزان عرضه و تقاضا حوزه صنایع دستی در دستور کار قرار داده است، راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی است که به واسطه آن بستر لازم جهت معرفی، مبادله و آموزش هنرهای سنتی و دستی توسط هنرمندان فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امکان فروش صنایع دستی در پروژه های سرمایه گذاری گردشگری آذربایجان شرقی

ایجاد امکان فروش صنایع دستی در پروژه های سرمایه گذاری گردشگری آذربایجان شرقی