مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-10سياسي

زمینه برای ارتقاء جایگاه دانشگاه تبریز در نظام های رتبه بندی بین المللی فراهم شود


دانشگاهیان با بهره گیری از پتانسیل ها و جبران کمبودها زمینه را برای ارتقاء جایگاه دانشگاه تبریز در نظام های رتبه بندی بین المللی فراهم کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاهیان با بهره گیری از پتانسیل ها و جبران کمبودها زمینه را برای ارتقاء جایگاه دانشگاه تبریز در نظام های رتبه بندی بین المللی فراهم کنند.

میررضا مجیدی در جلسه کمیته راهبری ارتقاء به تراز بین المللی دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه تبریز میراث دار مرکز آموزشی ربع رشیدی است، عضویت در اتحادیه بین المللی دانشگاه های جهان، انعقاد بیش از 200 تفاهم ­نامه با دانشگاه­ های کشورهای مختلف و قرار داشتن در موقعیت جغرافیایی مطلوب و همجواری با کشورهای حوزه قفقاز و ترکیه را از مهم ترین ویژگی های دانشگاه تبریز برشمرد و گفت: این ویژگی ها دانشگاه تبریز را به عنوان یکی از کاندیداهای مهم در عرصه بین المللی سازی قرار داده است و با توجه به پتانسیل بالای اساتید و دانشجویان انتظار می رود پیشرفت های مطلوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی بر لزوم آسیب شناسی علمی، برنامه ریزی اصولی و اتخاذ تمهیدات مناسب برای تبدیل دانشگاه تبریز به دانشگاه بین المللی تاکید کرد و افزود: بایستی با فرهنگ سازی و بستر سازی نگرش مثبت را در عموم دانشگاهیان نسبت به موضوع بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای ارتقاء جایگاه دانشگاه تبریز در نظام های رتبه بندی بین المللی فراهم شود

زمینه برای ارتقاء جایگاه دانشگاه تبریز در نظام های رتبه بندی بین المللی فراهم شود