مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-10ورزشي

از فوتبال ساحلی چه خبر؟


با وجود مشخص شدن وضعیت برگزاری برخی از رشته های ورزشی در ایران هنوز زمان و چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی معلوم نیست.

- با وجود مشخص شدن وضعیت برگزاری برخی از رشته های ورزشی در ایران هنوز زمان و چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی معلوم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دلیل شیوع ویروس کرونا از ماه آخر سال 98 بسیاری از مسابقات ورزشی لغو شدند یا به حالت تعلیق درآمدند.

رشته فوتبال ساحلی هم از این قاعده مستثنی نیست.

این روزها اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به صورت انفرادی به تمرین می پردازند و فیلم تمرینات شان را برای مربی بدنساز تیم ملی ارسال می کنند تا آمادگی شان را از دست ندهند.

برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای که هر ساله در پاییز برگزار می شود در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز برنامه و زمان دقیق شروع آن مشخص نشده است.

هم چنین بازی های ورزش های ساحلی که قرار بود سال 2021 برگزار شود به دلیل موکول شدن المپیک به سال 2021، به تعویق افتاد و قرار است در سال 2023 برگزار شود.

لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران هم که هر ساله از فروردین ماه آغاز می شود، امسال به دلیل پروتکل های بهداشتی شروع نشده است و معلوم نیست چه زمانی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فوتبال ساحلی چه خبر؟

از فوتبال ساحلی چه خبر؟