مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-10سياسي

خاطره ای ناگفته از شهید آیت الله سعیدی


امام جمعه قم با ذکر خاطره ای از شهید آیت الله سعیدی گفت: زمانی که ایشان به نجف مشرف شدند در کنار ضریح مطهر امام علی (ع) آرزوی شهادت می کنند و 10 روز قبل از شهادت علامه طباطبایی را در عالم خواب این نوید را به وی داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی فرزند شهید آیت الله سید محمد رضا سعیدی در پنجاهمین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اظهار کرد: در متن استعفای آقای شهیدی هم می بینیم که او تاکید می کند تا جان دارم دوست دارم در خدمت به شهدا و ایثارگران باشم، هرکس به عرصه خدمت به شهدا و ایثارگران وارد شد نیتی جز رضایت حق و خشنودی شهدا نداشته است.

وی افزود: امید است این تغییر و تحولات نیز برای جامعه ایثارگران که در راه اسلام و قرآن جان خویش را تقدیم کردند موجبات ارائه خدمات هرچه مطلوب تر را فراهم سازد.

امام جمعه قم عنوان کرد: خرداد ماهی پر از خاطرات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با شکل گیری قیام 15 خرداد و عملیات آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد است.

سعیدی تاکید کرد: شهدای ما از برجستگی ارزشمندی برخوردار هستند، ایشان با خون خود، جهاد و ایثار جانشان و بر جای گذاشتن وصایای خود دلسوزانه جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره ای ناگفته از شهید آیت الله سعیدی

خاطره ای ناگفته از شهید آیت الله سعیدی