مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-10حوادث

کشف زمین خواری 5 میلیاردی در بجنورد


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف یک مورد زمین خواری به ارزش پنج میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف یک مورد زمین خواری به ارزش پنج میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در حاشیه شهر بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد فردی اقدام به تصرف یک قطعه زمین به ابعاد 10 هزار متر مربع از اراضی ملی در حاشیه شهر بجنورد کرده است.

وی با بیان اینکه فرد مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شد، تصریح کرد: ارزش این قطعه زمین پنجمیلیارد ریال برآورد شده است.

مظاهری به معرفی متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی اشاره کرد، یاد آور شد: پلیس با قدرت در مقابل افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی نمایند برخورد خواهد کرد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 5 میلیاردی در بجنورد

کشف زمین خواری 5 میلیاردی در بجنورد