مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-10اقتصادي

کمک بلاعوض دولت برای اجرای آبیاری نوین


دولت در اجرای طرح سیستم آبیاری نوین به کشاورزان 85 درصد کمک بلاعوض پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین یارمحمدیان در نشستی با خبرنگاران با تأکید بر اینکه فضای مدیریتی باید شیشه ای باشد، اظهار کرد: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و به لحاظ بودجه ای نیز در انقباظ کامل هستیم و کمبود بودجه در دستگاه ها را با کار و تلاش زیاد باید جبران کرد.

فرماندار گلپایگان در رابطه با گرانی مسکن و زمین در گلپایگان گفت: اکنون قیمت زمین و مسکن در شهرستان گلپایگان افزایش یافته است و راه و شهرسازی طبق ضوابط زمین در اختیار انبوه سازان برای ساخت مسکن قرار دهد تا  قیمت زمین و مسکن در شهرستان تعدیل پیدا کند.

یارمحمدیان افزود: در شهرستان گلپایگان به دلیل اینکه تقاضا افزایش تقاضا برای خرید زمین و مسکن نواسانی به وجود آمده است و یکی از دغدغه های ما کنترل قیمت هاست، البته مشاورین املاک در شهرستان از افزایش قیمت زمین و مسکن جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان گلپایگانی کشت محصول گندم و دانه های روغنی و داروهای گیاهی را جایگزین کشت تنباکو کنند چون هم مقرون به صرفه است و به آب کمتری نیاز دارد.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه اکنون 200 هکتار از اراضی زراعی شهرستان زیر کشت گل محمدی است و با افزایش کشت این گیاه در دراز مدت به یک هزار هک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بلاعوض دولت برای اجرای آبیاری نوین

کمک بلاعوض دولت برای اجرای آبیاری نوین