مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-10سياسي

وزیر راه در پاسخ به نمایندگان: تا آبان سال جاری مسکن مهر نیمه تمام نداریم


تا آبان ماه سال جاری هیچ مسکن مهر نیمه تمام نخواهیم داشت.

- وزیر راه در پاسخ به نمایندگان: تا آبان سال جاری مسکن مهر نیمه تمام نداریم وزیر راه و شهرسازی گفت: تا آبان ماه سال جاری هیچ مسکن مهر نیمه تمام نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و درجریان بررسی مسائل حوزه راه در پارلمان اظهار کرد: از اواخر دهه 70 پروژه های بازسازی بافت فرسوده در دست اقدام است و حدود 956 هزار و 694 واحد در بافت های فرسوده نوسازی شده است.

ما در همه محلات جامعه هدف فراخوان دادیم و تسهیلاتی با یارانه در نظر گرفتیم و خدمات برقرار است امروز هم 45 هزار واحد را در دستور کار داریم که ان شاءالله آنها را توسعه خواهیم داد.

وی ادامه داد: در خصوص خدمات زیر بنایی و همچنین حاشیه نشینی در چند استان پر ظرفیت بنیاد مسکن هم مستقر شده که اقدام به شناسایی بازسازی و نوسازی خواهد کرد تا حاشیه نشینی حذف شود.

وی با اشاره به طراحی و رونمایی از سامانه جامع املاک و اسکان خاطرنشان کرد: این سامانه در اختیار سازمان امور مالیاتی است و اخذ مالیات از خانه های خالی به زودی انجام خواهد شد.

اسلامی با اشاره به وجود 17 هزار مسکن مهر فاقد متقاضی در خوزستان تصریح کرد: ما تمامی پروژه های مسکن مهر منهای آنهایی که مشکل قضایی داشتند را تعیین تکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه در پاسخ به نمایندگان: تا آبان سال جاری مسکن مهر نیمه تمام نداریم

وزیر راه در پاسخ به نمایندگان: تا آبان سال جاری مسکن مهر نیمه تمام نداریم