مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-10سياسي

دغدغه های مردم روستای «برخوردار» دلفان رسیدگی می شود


در صورتی که مشخص شود آسیب دیدگی منازل اهالی روستای برخوردار و موارد دیگر بر اثر فعالیت معدن شن و ماسه بوده است، شرکت مکلف است تا خسارات وارد شده را جبران کند.

- محمود ثمینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص اعتراض عده ای از ساکنان روستای برخوردار مبنی بر فعالیت معدن شن و ماسه، اظهار کرد: فعالیت این معدن مربوط به سال های پیش بوده و مربوط به شرایط به وجود آمده نیست.

وی افزود: طبق اطلاعات فرماندار دلفان ظرف روزهای گذشته عده ی از مردم این روستا نسبت به انسداد راه دسترسی معدن اقدام و مانع فعالیت معدن شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: پس از آگاهی از این موضوع فرماندار و دیگر مسوولان از معترضان دعوت به عمل آورده که ظاهراً قانع نشدند.

اهالی معترض این منطقه مواردی از جمله تخریب منازل مسکونی بر اثر انفجار صورت گرفته در معدن را به عنوان مشکلات خود مطرح کرده بودند.

ثمینی ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع صاحب معدن را فراخوانده و تذکراتی را مطرح کردیم مبنی بر اینکه حسن همجواری را باید رعایت کنند.

وی تاکید کرد: اما نکته قابل توجه اینکه مردم هم اگر اعتراضی دارند باید روال قانونی را طی کنند نه اینکه دست به اقدامات غیرقانونی مانند بستن راه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های مردم روستای «برخوردار» دلفان رسیدگی می شود

دغدغه های مردم روستای «برخوردار» دلفان رسیدگی می شود