مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-10ورزشي

احداث فاز دوم درمانگاه امام خمینی سپاه در رفسنجان


فرمانده سابق سپاه ناحیه رفسنجان گفت: با توجه به ظرفیت خوبی که وجود داشت، احداث فاز دوم درمانگاه امام خمینی (ره) سپاه در دستور کار قرار گرفت و در حال انجام است تا کمکی برای مجموعه بهداشتی درمانی شهرستان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی اکبر شاهرخی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان در حسینیه ثارالله با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: در زمینه های عمرانی و زیرساختی کارهای خوبی صورت گرفته، در راه اندازی سوله های صالحین و سالن های چندمنظوره  این پروژه ها به اتمام رسیدند.

فرمانده سابق سپاه رفسنجان با بیان اینکه چند پروژه کارهای جزیی دارند و  سالن 9 دی کامل شده، ادامه داد:  با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی که انجام شده ظرفیت بسیار خوبی در بحث احداث فاز دوم درمانگاه امام خمینی (ره) سپاه وجود داشت که در حال انجام است و این پروژه به اتمام می رسد تا کمک حال مجموعه بهداشتی شهرستان باشد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به تجهیز سالن های ورزشی و زمین های چمن با کمک مجموعه شهرستان، ادامه داد: 10 پایگاه مقاومت طی 22 ماه اخیر در شهرستان احداث شد و بعد از کرمان در بحث احداث میدان تیر که نیاز بود برای آینده انقلاب و بسیجیان که اردوگاه داشته باشیم، اقدامات خوبی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث فاز دوم درمانگاه امام خمینی سپاه در رفسنجان

احداث فاز دوم درمانگاه امام خمینی سپاه در رفسنجان