مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-10سياسي

قابلیت توسعه همکاری‎ها در بخش کشاورزی، انرژی و آموزشی


رییس جهاد دانشگاهی لرستان از آمادگی این نهاد برای توسعه فعالیت های مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان از آمادگی این نهاد برای توسعه فعالیت های مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد.

دکتر سید علی نادر دهقانی امروز 21 خردادماه در حاشیه بازدید جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‎های متنوعی فعالیت دارد، اظهار کرد: در حوزه آموزش یکی از مراکز مطرح کشور هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مراکز موفق در آموزش مهارت‎ها محسوب می شویم، ادامه داد: سالانه 12 هزار نفر در جهاد دانشگاهی لرستان آموزش های لازم را فرا می گیرند.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: در حوزه پژوهش چندین کار مشخص را انجام می‎دهیم که یکی از آنها کشاورزی است، در این بخش می‎توانیم برای توانمندسازی کشاورزان، آموزش های کشاورزی مدرن، فراوری و توسعه گیاهان دارویی را با بهره‎وری بالا ارائه دهیم.

دکتر دهقانی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در بحث گیاهان دارویی در کشور برند شده است، گفت: در حوزه انرژی نیز با توجه به وجود مرکز بهینه سازی مصرف انرژی این واحد، در روستاها با نصب سیستم‎های خورشیدی و انرژی پاک و همچنین مطالعات شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت توسعه همکاری‎ها در بخش کشاورزی، انرژی و آموزشی

قابلیت توسعه همکاری‎ها در بخش کشاورزی، انرژی و آموزشی