مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-10بين الملل

الفتح: خروج نیرو های آمریکایی هدف راهبردی ملت عراق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المعلومه، ائتلاف الفتح عراق روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که با آغاز گفت‎وگوی راهبردی عراق و ایالات متحده، - ائتلاف الفتح عراق در بیانیه ای اعلام کرد که اجرای مصوبه پارلمان درباره خروج نیرو های خارجی از جمله نیرو های آمریکایی، هدف راهبردی ملت عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المعلومه، ائتلاف الفتح عراق روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که با آغاز گفت‎وگوی راهبردی عراق و ایالات متحده، مسئولیت قانونی و ملی ما ایجاب می کند که مصوبه پارلمانی درباره خروج نیرو های خارجی که در تاریخ پنجم ژانویه ال 2020 را به رییس و اعضای هیات مذاکره عراقی یادآوری کنیم .

در ادامه بیانیه آمده است: از هیات مذاکره کننده عراق می‎خواهیم که از تجربه مذاکرات آمریکا و عراق در سال 2008 که با امضای توافقنامه امنیتی به پایان رسید و طبق آن نیرو های آمریکایی مجبور به ترک خاک عراق شده بودند، استفاده کنند.

الفتح تصریح کرد: اجرای توافق پارلمان درباره خروج نیرو های خارجی، هدف استراتژیک ملت عراق است که برای دفاع از سرزمین و حاکمیت و کرامت کشورشان جانفشانی کردند.

ائتلاف الفتح اعلام کرد: ما به نیرو های مسلح خود و همه تشکیلات و نهاد های امنیتی و حشد شعبی و حشد عشایری اعتماد کامل دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفتح: خروج نیرو های آمریکایی هدف راهبردی ملت عراق است

الفتح: خروج نیرو های آمریکایی هدف راهبردی ملت عراق است