مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 18:202020-06-09اجتماعي

پیش شرط تحقق توسعه پایدار رعایت اصول زیست محیطی است


فرماندار شهرستان اسکو پیش شرط تحقق توسعه پایدار را رعایت اصول زیست محیطی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک رضی منش امشب در آیین کلنگ زنی پروژه ایستگاه سنجش آلودگی هوا شهرستان اسکو با تبریک هفته محیط زیست به زحمت کشان این عرصه اظهار داشت: پیش شرط تحقق توسعه پایدار رعایت اصول زیست محیطی است.

وی افزود: سلامت شهر در گرو داشتن محیط سالم و بسترهای مناسب اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، زیست محیطی، زیباشناختی، بهداشتی، ورزشی محقق می شود و اولین اولویت دولت تدبیر و امید در بحث توسعه، رعایت الزامات و پیوست زیست محیطی برای پروژه ها و هر طرح و برنامه ای است.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه شهروندان را پایه، اساس و سرمایه اصلی هر شهر دانست و بر ضرورت تحقق توسعه پایدار با محوریت تضمین و ارتقای سلامت شهروندان تاکید کرد.

رضی منش با اشاره به اینکه سهند را برای الحاق به شبکه جهانی شهرهای سالم آماده می کنیم خاطرنشان کرد: پروژه شهر سالم از سال های گذشته با اقدامات گسترده از طریق کمیته های تخصصی در این شهر با جدیدت دنبال می شود و در صورت ثبت به عنوان اولین شهر سالم در کشور افتخاری برای استان و کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: حیات بخشی پایدار، ایمنی و امنیت، تعاون، تنوع، زیبایی، هویت و احساس تعلق از اهم اصول شهرهای سالم است و تلاش می کنیم با بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش شرط تحقق توسعه پایدار رعایت اصول زیست محیطی است

پیش شرط تحقق توسعه پایدار رعایت اصول زیست محیطی است