مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 17:402020-06-09اقتصادي

مشاوران املاک در جلوگیری از افزایش قیمت زمین و مسکن کمک کنند


افزایش قیمت زمین و مسکن کشوری است، اما دغدغه ما کنترل قیمت ها است و جا دارد مشاوران املاک در جلوگیری از افزایش قیمت زمین و مسکن کمک کنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار گلپایگان گفت: افزایش قیمت زمین و مسکن کشوری است، اما دغدغه ما کنترل قیمت ها است و جا دارد مشاوران املاک در جلوگیری از افزایش قیمت زمین و مسکن کمک کنند.

حسین یارمحمدیان، امروز (سه شنبه-20 خرداد) در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فضای مدیریت باید شیشه ای و شفاف باشد، اظهار کرد: از نظر اجرایی فرمانداری وظیفه برگزاری انتخابات را دارد که در انتخابات اخیر به گفته افراد صاحب نظر و جناح های مختلف سیاسی، انتخابات خوبی در شهرستان گلپایگان برگزار شد.

وی ادامه داد: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و به لحاظ بودجه ای نیز در انقباض کامل قرار داریم، اما کمبود بودجه را با کار و فعالیت زیاد جبران می کنیم.

اکنون قیمت زمین و مسکن در شهرستان گلپایگان افزایش یافته است و به نظر می رسد راه و شهرسازی برابر با ضوابطی که دارد زمین هایی را در نظر گرفته تا انبوه سازان برای ساخت مسکن زمین خرید کنند تا تعدیل قیمت زمین و مسکن در شهرستان شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: افزایش قیمت زمین و مسکن کشوری است، در شهرستان گلپایگان تقاضا بیشتر است، اما دغدغه ما کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران املاک در جلوگیری از افزایش قیمت زمین و مسکن کمک کنند

مشاوران املاک در جلوگیری از افزایش قیمت زمین و مسکن کمک کنند