مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-09فرهنگي

48 سالن سینما توسط حوزه هنری در مناطق مختلف کشور افتتاح می شود


معاون اداری مالی حوزه هنری با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا حتی یک روز هم کار مرمت سینماهای حوزه هنری متوقف نشد، گفت: با بهبود شرایط، 48 سالن سینما در مناطق مختلف کشور افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید قره داغی، ظهر سه شنبه در مراسم امضای قرارداد احداث پردیس سینمایی در بافت تاریخی یزد با مشارکت شهرداری و حوزه هنری یزد اظهار داشت: با توجه به استقبال اعضای شورای شهر و مسئولان استان و تأکید ویژه رییس حوزه هنری کشور، ساخت پردیس سینمایی در بافت تاریخی یزد در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: قرار بود این قرارداد اواخر سال 98 منعقد شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا به امروز موکول شد.

قره داغی ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اراده مصمم و اصرار اعضای شورا و مسئولان شهر یزد موجب شد حوزه هنری اکنون در این شهر اقدام به ساخت سینما کند چرا که با توجه به بازسازی و توسعه فضاهای سینمایی متعدد در سطح کشور، یزد در اولویت نبود.

معاون اداری مالی حوزه هنری عنوان کرد: هرچند پردیس سینمایی عنوان کلی این مجموعه است اما در واقع به یک پایگاه فرهنگی هنری تبدیل خواهد شد.

قره داغی افزود: این مجموعه با پنج سالن چند منظوره در بافت تاریخی شهر یزد یک الگوی خوب در سطح کشور خواهد بود تا سایر مراکز استانی دارای باف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 سالن سینما توسط حوزه هنری در مناطق مختلف کشور افتتاح می شود

48 سالن سینما توسط حوزه هنری در مناطق مختلف کشور افتتاح می شود