مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 13:402020-06-09اقتصادي

وزیر گردشگری: در صنایع دستی هم غرب زده شده بودیم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صنایع ایرانی اسلامی را از گذشته داشته ایم و فکر می کردیم نشانه عقب ماندگی و دهاتی بودن باشد و به سمت طرح و اجناس اروپایی حرکت کردیم و در واقع در صنایع دستی هم غرب زده شده بودیم.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعدازظهر امروز با افتتاح افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی هنرمندان کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه بخش های صنایع دستی تقریباً در این مجموعه حضور دارند و کار تلیفقی بسیار خوبی که از هنرهای مختلف در صنایع دستی اتفاق می افتد را شاهد هستیم.

وی بر اهمیت کاربردی کردن صنایع دستی تأکید کرد و ادامه داد: برای بزرگ شدن بازار این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که هم اکنون محقق شده و تقریباً تمام ملزومات یک خانه ایرانی با طراحی و کیفیت فوق العاده زیبا اینجا طراحی می شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: هویت ایرانی و اسلامی سال ها پس از انقلاب توسط مسؤولان به ویژه رهبر انقلاب مورد تأکید و توجه بود و خوشحالم همکاران، صنعتگران و هنرمندان این موضوع را به خوبی رقم می زنند و کالاها، طرح ها، اشیاء و محصولاتی را می بینیم که برگرفته از هویت ایرانی اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر گردشگری: در صنایع دستی هم غرب زده شده بودیم

وزیر گردشگری: در صنایع دستی هم غرب زده شده بودیم