مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 13:002020-06-09سياسي

برنامه های مراسم سخنرانی در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد


مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مراسم سخنرانی در حرم بانوی کرامت طی روزهای آینده توسط اساتید حوزه برگزار می شود.

- قم - مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مراسم سخنرانی در حرم بانوی کرامت طی روزهای آینده توسط اساتید حوزه برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن آمره ای در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های هفته جاری حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) گفت: قرائت قرآن قبل از اذان ظهر و سخنرانی بعد از نماز عصر در حرم مطهر برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با حضور در صحن های حرم از این مراسم بهره مند شوند.

وی بیان کرد: اذان مغرب همراه با قرائت قرآن و سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء به ترتیب تا جمعه شب توسط سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، سید محمدحسینی قزوینی و سیدصادق میرشفیعی دنبال می شود.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: دعای ندبه این هفته حرم مطهر حضرت معصومه (س) توسط حجت الاسلام واضحی قرائت خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند با حضور در صحن ها و حیاط ها از مراسم معنوی بهره مند شوند و علاوه بر آن، این مراسم به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی حرم مطهر به آدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مراسم سخنرانی در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

برنامه های مراسم سخنرانی در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد