مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-09سياسي

روایت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان از اعتراضات مردمی بخش خاوه + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان به منظور شفاف سازی در خصوص اعتراضات مردمی در روستای برخوردار بخش خاوه شهرستان نورآباد در این منطقه حضور یافت و به گفتگو با ساکنان این منطقه پرداخت.

- روایت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان از اعتراضات مردمی بخش خاوه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان ابراز کرد: مسئولان کارخانه شن و ماسه و شهر برخوردار نسبت به مطالبات مردم بخش خاوه برای رسیدگی به این مسائل، بی توجهی کردند و بی تفاوت از کنار خواسته های مردم منطقه گذشتند.

همین مسئله باعث شد مردم برای اینکه صدای خود را به گوش مسئولان برسانند، با در دست داشتن عکس امام و شهدا، تجمع اعتراض آمیزی در روستای برخوردار داشته باشند و به شکل مسالمت آمیز مطالبات خود را بیان کنند، اما متاسفانه نیروی انتظامی برخوردی قهری و سلیقه ای با معترضان داشته و تمام مردم منطقه را دستگیر و به شکل نامناسبی با زنان و جوانان منطقه رفتار کرده است.

وی بیان کرد: هیچگونه انسداد جاده ای از سوی معترضان صورت نگرفته با این حال، شایعاتی در این خصوص مطرح شده است.

این در حالی است که اعتراض مردم فقط در محدوده روستا بوده است و رفتار قهری نیروی انتظامی با مردم باعث شده برخی از اهالی منطقه فراری و جوانان، متواری شوند، چرا که فضای رعب و وحشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان از اعتراضات مردمی بخش خاوه + فیلم

روایت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان از اعتراضات مردمی بخش خاوه + فیلم