مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-09فناوري

پایش اخبار با موتور جستجوگر بومی


یکی از شرکت های دانش بنیان با بهره گیری از زیرساخت های پردازش ابری، موتور جستجوگری را برای رصد و پایش فضای مجازی چون شبکه های اجتماعی و رسانه ها عرضه کرده است.

- یکی از شرکت های دانش بنیان با بهره گیری از زیرساخت های پردازش ابری، موتور جستجوگری را برای رصد و پایش فضای مجازی چون شبکه های اجتماعی و رسانه ها عرضه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد قیومی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال 86 آغاز کرد، گفت: این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و امنیت در بستر وب، در عرصه ورود فناوری و تکنولوژی های برتر به داخل کشور گام های موثری برداشته و امکان پایش فضای مجازی مانند سایت ها، شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر برخط مانند جراید، رادیو و تلویزیون را برای سازمان های دولتی و غیردولتی فراهم کرده است.

وی مجموعه خبر فارسی را یکی از پربازدیدترین سایت های خبری ایران و پربازدیدترین ها در بین موتورهای جستجوگر ایران دانست و افزود: این شرکت با الگو قرار دادن شرکت های بزرگ فناوری های مبتنی بر وب مانند یاهو، فیسبوک، گوگل، توییتر سعی بر آن داشته که آخرین دستاوردهای روز دنیا را در قالب محصولات خود به مردم معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش اخبار با موتور جستجوگر بومی

پایش اخبار با موتور جستجوگر بومی