مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-09اقتصادي

بدهی 100 میلیارد تومانی مشترکان گلستانی به شرکت برق گلستان


مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه گلستان گفت: پس از شیوع کرونا 100 میلیارد تومان بدهی از سوی مشترکان خانگی، اداری و صنعتی استان انباشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر نصیری عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت 19 خرداد روز مدیریت مصرف انرژی در نشست خبری اظهار کرد: بدهی مشترکان شرکت در اسفندماه سال گذشته کمتر بود اما با شیوع کرونا و مهلت دو ماهه 100 میلیارد تومان بدهی مشترکان خانگی، اداری، صنعتی و کشاورزی گلستان انباشت شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از درآمدهای شرکت از محل فروش برق است، ضمن تأکید بر مدیریت مصرف برق از مشترکان خواست نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه گلستان ادامه داد: سال گذشته مشترکان گلستانی با مدیریت مصرف 70 مگاوات صرفه جویی برق داشتند که از این محل 700 میلیارد تومان به استان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه مصرف برق استان در شرایط عادی حدود 375 تا 400 مگاوات است، اضافه کرد: چهارشنبه گذشته رکود مصرف برق امسال زده شد و 924 مگاوات برق مصرف شد.

نصیری با این توضیح که برای مدیریت مصرف برق در استان با بخش های مختلف صنعتی، اداری و کشاورزی تفاهم نامه امضاء کرده ایم، تصریح کرد: امسال هم پیشبینی می کنیم با مدیریت مصرف و تغییر ساعت کاری ادارات بتوانیم 100 مگاوات برق در استان صرفه جویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 100 میلیارد تومانی مشترکان گلستانی به شرکت برق گلستان

بدهی 100 میلیارد تومانی مشترکان گلستانی به شرکت برق گلستان