مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-09پزشكي

زایمان موفق 3 مادر باردار مبتلا به کرونا در بیمارستان خلیج فارس


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از زایمان موفق 3 مادر باردار با تست مثبت کووید 19 در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالله غریب زاده بیان داشت: این سه مادر باردار هر کدام با علائم تب، سرفه، و گلودرد به بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام تست مشخص شد هر سه مثبت کووید 19 هستند.

این مقام مسئول با اشاره به داشتن بیماری زمینه ای (فشار خون) یکی از این مادران باردار تصریح کرد: این مادر با علائم تب و سرفه و به دلیل بالا بودن فشار خون بلافاصله در بخش زایمان بیمارستان بستری شد و پس از طی مراحل زایمان نوزاد پسر خود را در 37 هفتگی بارداری بصورت طبیعی بدنیا آورد، حال عمومی مادر و کودک خوب است و مادر در بخش تنفسی کووید 19 بستری است.

وی عنوان کرد: مادر بارداری که در 14 خرداد با سرفه و گلودرد به بیمارستان مراجعه می کند و تست کووید 19 وی مثبت اعلام می شود؛ توسط کادر درمانی مورد معاینات بالینی لازم قرار می گیرد، و پس از بستری در بخش زایمان در هفته 38 بارداری نوزاد دختر خود را بدنیا می آورد و نوزاد به دلیل مشکل تنفسی در بدو تولد جهت انجام تست کووید تحت نظر می باشد و مادر نیز از بیمارستان مرخص شد.

معاون درمان دانشگاه بیان کرد: مادر باردار در هفته 36 بارداری و با سابقه یک بار سقط جنین با علائم تب پس از مراجعه به بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زایمان موفق 3 مادر باردار مبتلا به کرونا در بیمارستان خلیج فارس

زایمان موفق 3 مادر باردار مبتلا به کرونا در بیمارستان خلیج فارس