مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-09اقتصادي

تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای پیشوا


مدیر آب و فاضلاب پیشوا از تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رمضان زاده بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای پیشوا خبر داد و اظهار داشت: به منظور از مدار خارج نمودن خطوط فرسوده و قدیمی آب رسانی و جلوگیری از تلفات آب در شبکه توزیع، عملیات اصلاح شبکه با اجرای 1500 متر لوله گذاری در سه روستای مذکور انجام شده است.

وی افزود: عملیات اصلاح شبکه آب رسانی در روستاهای زواره بید، جلیل آباد و گل عباس با موفقیت اجرا و اهداف مورد نظر محقق شده است.

رمضان زاده گفت: در روستای زواره بید عملیات اصلاح شبکه با اجرای 500 متر لوله گذاری با استفاده از لوله پلی اتیلن 110 میلی متر انجام شد در روستای جلیل آباد شبکه آب رسانی خیابان شهید تقی پور با 500 متر لوله سایز 160 میلی متری، خطوط فرسوده از مدار بهره برداری خارج و همچنین 70 فقره از انشعاب روستاییان نوسازی و استاندارد سازی شدند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان پیشوا با بیان این مطلب که اجرای عملیات اصلاح شبکه نقش مهمی در مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب دارد، خاطرنشان کرد: به منظور نوسازی و کاهش آمار حوادث و شکستگی در روستای گل عباس و رودبارک 500 متر از لوله های فرسوده شبکه توزیع از مدار بهره برداری خارج و لوله های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای پیشوا

تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای پیشوا