مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-09سياسي

ماجرای شاغل شدن اهالی یک روستا با ایده کارآفرینی


مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عج) روستای قلی در خراسان شمالی گفت: با تولید پیله کرم ابریشم برای 31 خانواده روستای قلی از توابع شهرستان جاجرم اشتغال ایجاد شد.

- بجنورد- مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عج) روستای قلی در خراسان شمالی گفت: با تولید پیله کرم ابریشم برای 31 خانواده روستای قلی از توابع شهرستان جاجرم اشتغال ایجاد شد.

علی اصغر نورانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: باتوجه به قابلیت و استعداد پرورش پیله کرم ابریشم در روستای قلی از شهرستان جاجرم، طرح راه اندازی زمینه تولید بیشتر این محصول و توسعه نوغانداری و نیز ایجاد اشتغال در این منطقه، تدوین و ارائه شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عج) روستای قلی ادامه داد: با ارائه طرحی در سال 97 به جهاد کشاورزی توانستیم با اعتباری که پیش از این و در سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی برای تولید پیله کرم ابریشم و توسعه نوغانداری در این منطقه تصویب شده برای 31 خانواده روستا زمینه اشتغال در این حوزه را فراهم آوریم.

وی افزود: بر این اساس در سال گذشته 31 جایگاه پرورش کرم ابریشم (تلنبار) همراه با 150 بسته تخم نوغان و 30 هزار نهال انواع درخت توت با هزینه هرکدام از جایگاه ها معادل 15 میلیون تومان احداث و بستر تولید آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شاغل شدن اهالی یک روستا با ایده کارآفرینی

ماجرای شاغل شدن اهالی یک روستا با ایده کارآفرینی