مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-09اقتصادي

صدورپروانه های کاربرد نشان حدمجاز آلاینده در کهگیلویه وبویراحمد


مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از صدور 3 فقره پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها برای محصولات کشاورزی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن رحمتی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 3 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی برای 3 محصول انگور، شوید و زیتون در استان صادر شد.

وی با بیان اینکه با انجام آزمایشات روی محصول کشاورزی اگر میزان آلاینده های آن محصول در حد مجاز بوده و با استاندارهای ملی مطابقت داشته باشد به آن محصول کشاورزی پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها اعطا می شود، تصریح کرد: صدور این نشان استاندارد به منظور کاهش استفاده از سموم و آلاینده های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی است.

رحمتی گفت: مردم باید بدانند محصول غذایی و کشاورزی با چه کیفیت و مشخصاتی تهیه می شود و همچنین ایمنی و سلامت محصولات کشاورزی تا چه درجه ای قابل اطمینان است.

مدیرکل استاندارد استان از تلاش کارشناسان اداره کل استاندارد و همکاری شایسته کارشناسان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و تعاملات انجام شده برای تحقق این امر مهم و ضروری، تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدورپروانه های کاربرد نشان حدمجاز آلاینده در کهگیلویه وبویراحمد

صدورپروانه های کاربرد نشان حدمجاز آلاینده در کهگیلویه وبویراحمد