مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-09اقتصادي

کمک 100 میلیاردی تهرانی ها به مراکز نیکوکاری در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد استان تهران از فعالیت 334 مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: مردم استان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون 102 میلیارد و 782 میلیون تومان به این مراکز کمک کرده اند.

- مدیرکل کمیته امداد استان تهران از فعالیت 334 مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: مردم استان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون 102 میلیارد و 782 میلیون تومان به این مراکز کمک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد، فرهنگ خیر، احسان و نوع دوستی را گسترش می دهند، ادامه داد: این مراکز توسط مردم اداره می شوند و به صورت محله محور با شناسایی خیران و نیازمندان هر محله از طریق خیران به نیازمندان کمک رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: کمکهای مردم نیک اندیش استان تهران به صورت نقد، کالا، خدمات و تخفیفات انجام می شود که از ابتدای سال جاری تاکنون 102 میلیارد و 782 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری برای امور نیازمندان دریافت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون 14 مرکز نیکوکاری در روستاهای استان تهران فعالیت دارند، گفت: هفت مرکز نیکوکاری نیر با مدیریت بانوان به نیازمندان خدمت ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 100 میلیاردی تهرانی ها به مراکز نیکوکاری در سال جاری

کمک 100 میلیاردی تهرانی ها به مراکز نیکوکاری در سال جاری