مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-09سياسي

برای بازکردن گره معیشتی مردم در کنار دستگاه ها و کارآفرینان هستیم


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در سال جهش تولید بیش از پیش در کنار دیگر دستگاه ها، سازمان ها و کارآفرینان تولید هستیم تا گره از مشکلات معیشتی باز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار علی ملک شاهکوهی در جشنواره مالک اشتر سپاه گرگان و مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی سپاه شهرستان گرگان اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر انقلاب ما بود چراکه گوش به فرمان ولی و امام جامعه حرکت می کرد.

وی تصریح کرد: جریان انقلاب خواه و ناخواه بازگشت ندارد و به نقطه 40 سال پیش باز نخواهد گشت و با قدرت به پیش خواهد رفت.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: این مسیر و این جریان ادامه دارد و همه در این راه مورد آزمون قرار می گیرند و چه بسا باشند برخی که در این راه سرخورده شوند و به انحراف روند اما در هر صورتی خللی در جریان انقلاب ایجاد نخواهد شد.

ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: رسالت ما این است که امام جامعه خود را تنها نگذاریم و همه بدانند در تمام عرصه ها سپاه و بسیج در کنار مردم هستند چون اعتقاد ما این است فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید بیش از پیش در کنار دیگر دستگاه ها، سازمان ها و کارآفرینان تولید هستیم تا گره از مشکلات معیشتی باز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازکردن گره معیشتی مردم در کنار دستگاه ها و کارآفرینان هستیم

برای بازکردن گره معیشتی مردم در کنار دستگاه ها و کارآفرینان هستیم