مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-09اجتماعي

فرزند ناقص الخلقه بجنوردی چگونه تبدیل به اعجوبه می شود؟


فرودگاه بجنورد همچون فرزند ناقص الخلقه ای می ماند اما می تواند تکمیل و تبدیل به بهترین فرودگاه شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه بجنورد گفت: فرودگاه بجنورد همچون فرزند ناقص الخلقه ای می ماند اما می تواند تکمیل و تبدیل به بهترین فرودگاه شود.

ابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه فرودگاه بجنورد به لحاظ موقعیت جغرافیایی دچار مشکل است، شکی نیست، اظهارکرد: اما می توان از موانع طبیعی موجود نیز فرصت ایجاد کرد و از این فرصت ها برای توسعه فرودگاه بجنورد استفاده کرد.

وی با بیان اینکه وجود طرح های پروازی می تواند برای این فرودگاه بسیار کارساز باشد، افزود: این فرودگاه طرح پروازی دارد اما می توان بازنگری هایی را در آن انجام داد.

قدمگاهی با اشاره به طرح های پروازی ادامه داد: به عنوان مثال می توان برای توسعه پروازها در این فرودگاه، راه های هوایی دسترسی به فرودگاه را مورد بازنگری و ارتقاء قرار داد که این امر انجام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر این استان دارای پنج صنعت مادر و بزرگ است و این صنایع نیز می توانند موجب توسعه فرودگاه شوند.

این مقام مسئول تاکیدکرد: صنایع با حمایت های مالی و خرید تعدادی از صندلی ها زمینه حمایت از این زیرساخت مهم استان را فراهم خواهند کرد که به طور حتم، اولین تاثیر آن برای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند ناقص الخلقه بجنوردی چگونه تبدیل به اعجوبه می شود؟

فرزند ناقص الخلقه بجنوردی چگونه تبدیل به اعجوبه می شود؟