مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-09اقتصادي

تعیین 3 تا 10 سال حبس برای عوامل آتش سوزی عمدی در جنگل ها و اراضی ملی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان از تعیین 3 تا 10 سال حبس برای عوامل آتش سوزی عمدی در جنگل ها و اراضی ملی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان از تعیین 3 تا 10 سال حبس برای عوامل آتش سوزی عمدی در جنگل ها و اراضی ملی در استان خبر داد.

بیژن دارایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه امسال حجم آتش سوزی در اراضی ملی، جنگلی و مرتعی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه ارزیابی‎های انجام شده دلایل متعددی را برای این موضوع به دنبال داشته است، افزود: یکی از این دلایل و زمینه های وقوع حریق عدم آگاهی مردم نسبت به فوائد و مضرات آتش زدن مزارع و باغات با هدف کشت دوم بوده و این برعهده کارشناسان منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان است تا در رسانه و صدا و سیما مردم را آگاه کنند که آتش‎زدن پس چر چقدر می تواند به بافت خاک آسیب برساند و در درازمدت روی بازدهی خاک تاثیرگذار باشد و این آگاهی دادن خود جنبه پیشگیرانه دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان بخش عمده‎ای از آتش سوزی هایی که در جنگل‎ها رخ می‎دهد را نتیجه سرایت آتش‎هایی که کشاورزان در اراضی تملک خود ایجاد می‎کنند، دانست و گفت: آگاهی بخشی بسیار می تواند تاثیرگذار باشد و در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 3 تا 10 سال حبس برای عوامل آتش سوزی عمدی در جنگل ها و اراضی ملی

تعیین 3 تا 10 سال حبس برای عوامل آتش سوزی عمدی در جنگل ها و اراضی ملی