مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-09پزشكي

بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به مرحله حاد رسیده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: موج اول بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان هنوز کامل نشده و اکنون به مرحله حاد رسیده و مردم باید نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی در نشست کمیته بهداشت و پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: موج دوم بیماری کرونا در کشور در حال شکل گرفتن است و در استان سیستان و بلوچستان موج اول این بیماری کامل نشده و اکنون به مرحله حاد رسیده و مردم باید نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تشخیص به موقع همه گیری کرونا را مهمترین راهکار برای کنترل این بیماری دانست و گفت: اکنون در کل کشور و استان شاهد گسترش بیماری کرونا هستیم و تمرکز نظام سلامت باید بروی اماکن پرخطر و مراکز تجمعی قرار گیرد.

وی مراکز 16 ساعته را گلوگاه رصد بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 10 مرکز 16 ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات غربالگری به مردم هستند و در شهرستان زاهدان با توجه به افزایش بار مراجعات دومین مرکز 16 ساعته در مرکز خدمات جامع سلامت امیر المومنین (ع) در خیابان فلسطین راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به مرحله حاد رسیده است

بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به مرحله حاد رسیده است