مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-09فرهنگي

بی قراری های ابراهیم حقیقی از گذشته تا ایام کرونا


هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی ـ درباره اینکه چرا شاخه های مختلفی از هنر را در این سال ها تجربه کرده است، اظهار کرد که یک بار از آقای کیارستمی پرسیدم که چرا کارهای مختلف انجام می دهی و او گفت من بی قرارم.

- ابراهیم حقیقی ـ هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی ـ درباره اینکه چرا شاخه های مختلفی از هنر را در این سال ها تجربه کرده است، اظهار کرد که یک بار از آقای کیارستمی پرسیدم که چرا کارهای مختلف انجام می دهی و او گفت من بی قرارم.

فکر می کنم من نیز بی قرار بوده و هستم و همواره دلم تجربه های تازه تر می خواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین برنامه وب یاد کرونا که به گفت وگو با ابراهیم حقیقی، طراح گرافیک، عکاس و نقاش اختصاص داشت، عصر روز دوشنبه (19 خردادماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

در این گفت وگو حقیقی با مرور بخشی از خاطرات خود از سال های نوجوانی و جوانی که با دنیای هنر آشنا شد و پا به این عرصه گذاشت سخن گفت.

او همچنین با اشاره به آثاری که در ایام قرنطینه خانگی خلق کرده بود، به سختی روزهای کرونایی و خلق آثار هنری در زمان وقوع اتفاقات اجتماعی پرداخت.

حقیقی که دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و عضو انجمن بین المللی طراحان گرافیک است و تصویرسازی چندین کتاب و طراحی و ساخت تیتراژ بسیاری از فیلم های سینمایی و مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی قراری های ابراهیم حقیقی از گذشته تا ایام کرونا

بی قراری های ابراهیم حقیقی از گذشته تا ایام کرونا