مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:162020-06-09سياسي

حاشیه نشینی در شهرها مهم ترین پیامد مهاجرت از روستاها


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه نشینی در شهرها مهم ترین پیامد مهاجرت از روستاها است.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت عنوان کرد حاشیه نشینی در شهرها مهم ترین پیامد مهاجرت از روستاها ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه نشینی در شهرها مهم ترین پیامد مهاجرت از روستاها است.

حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (19 خرداد) در حاشیه بازدید میدانی و دیدار با اهالی روستای اسلام آباد خرم دره با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی برای عمران و آبادانی روستاها، یادآور شد: با آبادانی روستاها باید به تدریج شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

وی با بیان این که ویرانی روستاها و خالی شدن آن ها از سکنه منجر به نابودی روستاها می شود، ادامه داد: افزایش حاشیه نشینی در شهرها و مشکلات ناشی از آن از مهم ترین تبعات مهاجرت روستاییان به شهرها است.

این مسئول با اشاره به این که منابع و ثروت های خدادای ما در سراسر کشور توزیع شده است، ادامه داد: روستاهای ما، شبکه مویرگی در سراسرکشور هستند که امکان دسترسی و استحصال منابع طبیعی را به ما می دهند که شرط تحقق آن فعال و پویا بودن روستاها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی در شهرها مهم ترین پیامد مهاجرت از روستاها

حاشیه نشینی در شهرها مهم ترین پیامد مهاجرت از روستاها