مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-09اقتصادي

بانک های آمریکایی به صعود نفت بدبین شدند


بانک های آمریکایی گلدمن ساکس و مورگان استنلی با انتشار گزارش های جدیدی نسبت به روند صعودی اخیر قیمت های نفت ابراز بدبینی کردند.

- بانک های آمریکایی گلدمن ساکس و مورگان استنلی با انتشار گزارش های جدیدی نسبت به روند صعودی اخیر قیمت های نفت ابراز بدبینی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گلدمن ساکس با اشاره به ابهامی که پیرامون احیای تقاضا وجود دارد و بازگشت تولید نفت آمریکا و لیبی، اعلام کرد که روند صعودی نفت ممکن است به پایان رسیده باشد زیرا عوامل بنیادین بازار نفت دوباره منفی شده اند و قیمت نفت برنت در کوتاه مدت به 35 دلار در هر بشکه نزول خواهد کرد.

با وجود خوش بینی اخیر که به کاهش عرضه داوطلبانه توسط اوپک پلاس و تسهیل محدودیت های قرنطینه در آمریکای شمالی و بهبود تدریجی تقاضا وجود دارد، گلدمن ساکس هشدار داد که چهار دلیل منطقی برای عقب نشینی قیمت های نفت در هفته های آینده وجود دارد.

گلدمن ساکس در اوایل ماه مه پیش بینی کرده بود که تقاضا به نفت ممکن است به حدی بهبود پیدا کند که تا پایان ماه مه از عرضه فراتر رود.

اما اکنون این بانک وال استریت می گوید انتظارات برای بهبود تقاضا برای نفت فراتر از رشد بسیار تدریجی فعلی هستند و روند بهبود همچنان مبهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های آمریکایی به صعود نفت بدبین شدند

بانک های آمریکایی به صعود نفت بدبین شدند