مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-09بين الملل

دفاع الغنوشی از گفت وگویش با نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی


رییس پارلمان تونس از تماس تلفنی خود با نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی دفاع کرده و آن را فرصتی برای ملت تونس جهت حضور در لیبی عنوان کرد.

- رییس پارلمان تونس از تماس تلفنی خود با نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی دفاع کرده و آن را فرصتی برای ملت تونس جهت حضور در لیبی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راشد الغنوشی، رییس پارلمان تونس و رهبر جنبش النهضه در گفت وگو با کانال نسمه این کشور گفت، تونس بخشی از منطقه ای است که در آن درگیری ها اتفاق می افتد و در مرکز مدیترانه قرار دارد و طبیعی است که هر طرفی موضع گیری خود را داشته باشد اما مسأله مهم منافع عالی تونس است.

وی با بیان اینکه مسأله ارزشمند منافع تونس است، گفت، تماس تلفنی وی با فایز السراج، نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی تشریفاتی بود و نیازی به این همه سر و صدا نداشت.

الغنوشی در خصوص جزییات گفت وگویش با السراج که موجب شد پارلمان تونس او را اوایل ماه میلادی جاری برای توضیح فرا بخواند، گفت، با یکی از دوستانش در لیبی تماس گرفته تا از حملات نیروهای طرابلس به پایگاه الوطیه و ارزش نظامی این اتفاق جویا شود.

سپس الغنوشی از او شماره تلفن السراج را خواسته و یک ساعت بعد با خود السراج تماس گرفته و پیرامون اتفاقات لیبی و راه های مسالمت آمیز حل بحران این کشور بحث و تبادل نظر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع الغنوشی از گفت وگویش با نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی

دفاع الغنوشی از گفت وگویش با نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی