مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-09اجتماعي

شرکت 410 دانش آموز با نیازهای ویژه در پویش ورزشی نشاط


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش ورزشی نشاط برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در راستای ترویج سلامت و آموزش تندرستی در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان خبر داد و گفت: - خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با برشمردن ورزش بعنوان پدیده ای اجتماعی که نقش مهمی در هدایت و شکوفایی استعدادها و افزایش نشاط و سلامتی دارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش استثنایی استان مسابقات ورزش همگانی نشاط را با شرکت 410 دانش آموزان دختر و پسر در دوره های ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم به صورت مجازی برگزار کرد.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان کلیپ های خود را در قالب آیتم های طناب زنی در 60 ثانیه، دراز و نشست در 30 ثانیه و زیگزاگ در 30 ثانیه از تاریخ 7 تا 19خردادماه به کمیته برگزاری این مسابقات واقع در حوزه تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ارسال کردند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات 12 نفر حائز رتبه های برتر شدند، تصریح کرد: دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی، دارای آسیب بینایی، شنوایی،جسمی حرکتی، چند معلولیتی و اتیسم به تفکیک مقطع تحصیلی و جنسیت در این مسابقات شرکت کردند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه گستره ورزش تنها محدود به سلامت و شادابی جسم نیست، یادآور شد: انجام فعالیت های منظم و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 410 دانش آموز با نیازهای ویژه در پویش ورزشی نشاط

شرکت 410 دانش آموز با نیازهای ویژه در پویش ورزشی نشاط