مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-09سياسي

اصلاح طلبی جامعه محور؛ فصل جدید پوپولیسم سیاسی اصلاح طلبانه


اصلاح طلبی جامعه محور تلاشی است برای پر کردن بزرگترین خلأ اصلاحات یعنی نزدیکی بیش از حد به قدرت و غفلت از بطن جامعه یا تلاشی پوپولیست وار است برای بازگشتی دوباره به عرصه قدرت با لباس و رنگی دیگر؟ - حوزه احزاب خبرگزاری فارس: اسباب کشی شاید بهترین گزینه برای تجدید حیات و فرار از انزوا باشد و کسی که بنا به مصلحت اجبارگونه ای از جغرافیایی به جغرافیای دیگر نقل مکان می کند، در تلاش است تا حافظه تاریخی جامعه را حداقل برای مدتی کوتاه مدت، به فراموشی که نه؛ به انحراف بکشاند.

کارنامه ضعیف دولت و مجلس در حساب اصلاح طلبان به گواه اکثریت قریب به اتفاق اصلاح طلبان فراکسیون امید مجلس دهم نتوانست انتظارات جامعه و حتی اصلاح طلبان را برآورده کند.

صادق زیباکلام بر این باور است که به جز چند نماینده که تعداد آن ها به انگشتان یک دست نمی رسید، عملکرد بقیه اعضای فراکسیون امید به شدت ناامیدکننده بوده است؛ بنابراین به عقیده او فراکسیون امید از مردم نمره قبولی نمی گیرد .

البته اصلاح طلبان مجلس هم دلیل خود را دارند و برای مثال، محمدعلی وکیلی در تشریح دلایل کارنامه نامطلوب امیدی های مجلس دهم می گوید: فراکسیون امید و اصلاح طلبان در میان افکار عمومی تاوان عملکرد دولت را پس می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبی جامعه محور؛ فصل جدید پوپولیسم سیاسی اصلاح طلبانه

اصلاح طلبی جامعه محور؛ فصل جدید پوپولیسم سیاسی اصلاح طلبانه