مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-09سياسي

از تلاش برای اشتغال زایی تا مادری که سرآشپز محل کسب پسرش شد


جوان نکایی که یک سفره خانه سنتی را در جنگل چلمردی راه اندازی کرده مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت و در ادامه نیز نیازمند همراهی است، اما می گوید؛ - *هفت ماه سخت کاری برای افتتاح و کرونایی که کار را لنگ کرد پس از دریافت وام وارد سفره خانه ما وارد مرحله بازسازی شد، هفت ماه سخت کاری را پشت سر گذاشتم ، ولی بازگشایی آن به ایام شیوع کرونا برخورد کرد، که خوشبختانه الان چند روزی موفق به افتتاح این مکان با عنوان باغ سرا دهکده هفت چشمه با طراحی سنتی شدم.

وی ابراز می کند: لحظه ای که ایده سنتی شدن این مکان به ذهنم رسید نمی دانستم تهیه امکاناتش تا این حد سخت است ، ولی تلاش کردم و شد، خانواده ام می گفتند با این اوضاع اقتصادی بهتر است در همان محیط ساده کار کنی، ولی این قانعم نمی کرد، چرا که مردم ذائقه شان تغییر کرد و نیاز به فضایی مفرح دارند.

با این سبک جلو امدم، بعضی ها وقتی وارد می شوند می گویند؛ به! چه فضای زیبایی است، که این برایم لذت بخش است، برای شناساندن این مکان به دیگران در افتتاحیه کارت های تخفیفی سه ماه توزیع کردم و در فضای مجازی تبلیغات انجام دادم ، این منطقه اصلا همچین مکانی نداشت و بسیاری بی اطلاع هستند.

این جوان نکایی می گوید؛ تا به حال حدود 10 آلاچیق احداث کردیم که هر کدام ظرفیت 10 نفر را دارد، مادرم آشپزی را بر عهده دارد، الان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تلاش برای اشتغال زایی تا مادری که سرآشپز محل کسب پسرش شد

از تلاش برای اشتغال زایی تا مادری که سرآشپز محل کسب پسرش شد