مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 03:202020-06-08دانش

تفاهم نامه ایجاد ناحیه نوآوری تربیت مدرس امضاء شد


تفاهم نامه ایجاد ناحیه نوآوری تربیت مدرس با هدف توسعه زیست بوم نوآوری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری منطقه 6 تهران منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس از اعلام آمادگی اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران دانشگاه برای ورود به زیست بوم نوآوری ، ایجاد و توسعه فناوری و استفاده از فرصت های تجاری سازی خبر داد و گفت: دانشگاه تربیت مدرس تا چندی پیش بیشتر در زمینه علوم و مباحث آکادمیک فعال بود و کمتر به مباحث نوآوری و فناوری می پرداخت.

اما هم اکنون اساتید و دانشجویان با انگیزه بسیار و با تمام قوا آماده ورود به این عرصه هستند.

براساس این گزارش ، نشست تبادل تفاهم نامه با حضور احمدی رییس دانشگاه،  فرهادی شهردار منطقه 6 تهران، قادری فر معاون فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، ابراهیمی رییس پارک علم و فناوری مدرس و برخی از شرکت های فعال پارک در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.

  وی افزود: این موج جدید در سال های اخیر به همت همکاران پارک علم و فناوری دانشگاه محقق شد و این بارقه ی امید ایجاد شد که فرصت تجاری سازی فناوری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ایجاد ناحیه نوآوری تربیت مدرس امضاء شد

تفاهم نامه ایجاد ناحیه نوآوری تربیت مدرس امضاء شد