مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 02:352020-06-08بين الملل

قدردانی نماینده ونزوئلا در سازمان ملل از رهبر انقلاب


نماینده ونزوئلا در سازمان ملل با بیان اینکه اقدامات واشنگتن علیه کاراکاس شکست خورده، از «اقدام بشردوستانه» دولت و رهبر ایران در حمایت از ونزوئلا و اعزام پنج نفتکش قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خورخه والرو سفیر و نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل در گفت وگویی با شبکه المیادین اظهار داشت، کشته شدن جورج فلوید از بحران انسانی در نظام سرمایه داری و نئولیبرالیسم در جهان پرده برداشت و شکست سختی برای دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بود.

والرو در این باره توضیح داد: ترامپ به جای اینکه به مقابله با بیماری همه گیر (کرونا) بپردازد، می گوید تظاهرات را سرکوب خواهد کرد و هر کسی جرأت به اعتراض کند سرکوب خواهد شد.

ترامپ یک دولت فاشیست و نژادپرست را مدیریت می کند که هیچ راه حلی برای بحرانها ندارد.

به جای مقابله با کرونا به عنوان ثروتمندترین کشور جهان چه کاری انجام داد؟ در راستای افزایش این بیماری کار کرد تا اینکه آمریکا به کانون جهان کرونا تبدیل شد و این موضوع بر کشورهایی که سیستم رفاهی آن از هم پاشیده، تأثیر گذاشت.

وی همچنین افزود: دولت ترامپ تهدیدی برای صلح جهانی و تمام ملت های جهان است و این در حالی است که ما در ونزوئلا روزانه پیروزی های در نبرد علیه کرونا با هدف کنترل آن کسب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نماینده ونزوئلا در سازمان ملل از رهبر انقلاب

قدردانی نماینده ونزوئلا در سازمان ملل از رهبر انقلاب