مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 18:552020-06-08ورزشي

جانشین سیامند رحمان مشخص شد


سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری می گوید تیم ملی پاراوزنه برداری در حال حاضر شرایط مناسبی ندارد و باید تقویت شود تا رکورد وزنه برداران دوباره به حالت قبل برگردد.

- سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری می گوید تیم ملی پاراوزنه برداری در حال حاضر شرایط مناسبی ندارد و باید تقویت شود تا رکورد وزنه برداران دوباره به حالت قبل برگردد.

او همچنین خبر از انتخاب جانشین برای مرحوم سیامند رحمان خبر داد.

علی اصغر رواسی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی پاراوزنه برداری پس از یکسال و اندی دوری از این تیم اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت اردوها، الان تیم شرایط خیلی مناسبی ندارد و رکوردها افت پیدا کرده است.

در حال حاضر مجوز پارالمپیک توکیو توسط این تیم گرفته شده و امکان جوانگرایی و یا تغییرات در تیم وجود ندارد و باید با همین وزنه برداران در توکیو شرکت کنیم.

وی گفت: بعد از فوت ناگهانی مرحوم سیامند رحمان ضربه سنگینی به تیم وارد شد، تلاش بر این است که ابتدا تیم از لحاظ روحی به حالت قبل برگردد و سپس با تقویت تیم وزنه برداران را برای پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری خاطرنشان کرد: به جز پارالمپیک توکیو چون بازیهای پاراآسیایی 2022 چین را نیز پیش رو داریم هدف گذاری بر این است که تیم جوان و خوبی را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین سیامند رحمان مشخص شد

جانشین سیامند رحمان مشخص شد