مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 18:252020-06-08سياسي

اهدای 22 سری جهیزیه به نوعروسان بردسکن


22 سری جهیزیه با مشارکت خیرین، سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی به ارزش 132 میلیون تومان به 22 زوج جوان بردسکنی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، در راستای محرومیت زدایی 22 سری جهیزیه با مشارکت خیرین، سپاه  پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی به ارزش 132 میلیون تومان به 22 زوج جوان بردسکنی اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این مراسم اظهار کرد: وجه تفاوت ملت ایران با ملت های بزرگ دنیا و کشورهای غربی، خودش را در دوران کرونا نشان داد، شاهد بودیم تا قبل از کرونا در پس مباحث رسانه ای و تبلیغاتی آمریکا خود را ابرقدرت می دانست، بنابراین، در یک فضای میدانی کرونا مردم به عینه مشاهده کردند که دشمن واقعاً ضعیف و سست تر از تار عنکبوت است.

علیرضا جنیدی با اشاره به به سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه، بیان کرد: مردم و خیرین در جریان  شیوع کرونا که اغلب کسب وکارها تعطیل شده بود نگذاشتند نیازمندان بیشتر آسیب ببیند.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل و دومین سالگرد پیروزی نظام این است که برآمده از دل مردم است و با وجود تمام خباثت های دشمنان، ایران اسلامی مسیر خودش را با صلابت طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 22 سری جهیزیه به نوعروسان بردسکن

اهدای 22 سری جهیزیه به نوعروسان بردسکن