مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 17:052020-06-08سياسي

83 درصد از وسعت گرمسار متعلق به بخش مرکزی است


بخشدار گرمسار بابیان اینکه این شهرستان 435 هزار هکتار اراضی دارد، گفت: 83 درصد از وسعت شهرستان متعلق به بخش مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا حسنی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری گرمسار به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه این شهرستان دارای 435 هزار هکتار اراضی است، اظهار داشت: 83 درصد از وسعت گرمسار متعلق به بخش مرکزی است.

وی با اشاره به اینکه این بخش دارای سه شهرک و ناحیه صنعتی است، افزود: 200 واحد تولیدی در این نواحی صنعتی فعالیت دارد که زمینه اشتغال بسیاری از جوانان این شهرستان را فراهم می کند.

بخشدار گرمسار بابیان اینکه 62 روستا تحت پوشش این بخشداری است، ابراز داشت: ظرفیت های مطلوبی در مسیر توسعه مناطق روستایی بخش مرکزی گرمسار وجود دارد و همچنین این بخش در تحقق هدف مهاجرت معکوس به روستاها موفق عمل کرده است.

حسنی با تاکید بر اینکه تمام روستاهای بخش مرکزی گرمسار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: اعتبارات خوبی در حوزه توسعه مناطق روستایی و ارائه خدمات زیرساختی به روستاهای بخش مرکزی گرمسار تخصیص یافته است.

وی در ادامه بابیان اینکه 22 هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه زیر کشت گلخانه ای است، افزود: 25 هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی در گرمسار وجود دارد که بهره گیری از آن نقش مؤثری در رونق تولیدات کشاورزی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد از وسعت گرمسار متعلق به بخش مرکزی است

83 درصد از وسعت گرمسار متعلق به بخش مرکزی است