مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 17:002020-06-08سياسي

تصویب طرح جامع شهمیرزاد مطالبه عمومی است


فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه تصویب طرح جامع شهمیرزاد از توابع این شهرستان یک مطالبه عمومی است، گفت: تصویب این طرح می تواند اعتبارات خوبی را به این بخش سرازیر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا میقانی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی مسائل مربوط به طرح جامع شهر شهمیرزاد به میزبانی استانداری سمنان و با حضور معاون امور عمرانی استاندار، با بیان اینکه تصویب طرح جامع شهمیرزاد از مطالبه های به حق مردم است، ابراز کرد: امید است با اتخاذ رویه های کارشناسی این طرح مهم باید هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

وی افزود: مراجعه های روزانه مردمی به فرمانداری شهرستان مهدی شهر و استانداری سمنان در ارتباط با تصویب نشدن طرح جامع شهمیرزاد و مشکلات پیرامون این موضوع، قابل توجه است.

فرماندار مهدی شهر بیان کرد: طولانی شدن مسیر طرح جامع شهمیرزاد یک دغدغه مهم به شمار می آید و مسئولان شهرستانی و استان نسبت به رفع این چالش اتفاق نظر دارند.

میقانی با بیان اینکه تجهیز پیست اسکی شهمیرزاد از مطالبه های دیگر منطقه است که با حمایت مسئولان استان و تلاش شهرداری شهمیرزاد برای تکمیل این طرح مهم اقدام شود، بیان کرد: در کنار توجه به اهمیت وسعت در توسعه شهر شهمیرزاد، باید زیرساخت ها برای انجام طرح های اشتغال زا و جذب گردشگر ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جامع شهمیرزاد مطالبه عمومی است

تصویب طرح جامع شهمیرزاد مطالبه عمومی است