مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 14:402020-06-08سياسي

فعالیتهای فرهنگی نیازمند خلاقیت و ابتکار و پیگیری است


معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: کارهای فرهنگی فقط وابسته به اعتبار نیست و با خلاقیت، ابتکار و عزم جدی می توان کارهای تاثیرگذاری در این عرصه انجام داد.

- قزوین- معاون فرهنگ دینی قوه قضاییه گفت: کارهای فرهنگی فقط وابسته به اعتبار نیست و با خلاقیت، ابتکار و عزم جدی می توان کارهای تاثیرگذاری در این عرصه انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست فرهنگی دادگستری استان قزوین با حضور معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، رییس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان روز دوشنبه در دادگستری برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد معصومی لاری در این نشست گفت: فعالیت های فرهنگی باید هوشمندانه و با برنامه ریزی صورت گیرد تا به نتیجه برسد.

معصومی بیان کرد: کار فرهنگی فقط در برنامه های ابلاغی دستگاه خلاصه نمی شود و مسئولان فرهنگی می بایست در همه مراحل کاری خود، بهترین فرد در خدمت رسانی به مردم باشند.

وی تصریح کرد: عرصه کار فرهنگی، یک عرصه گسترده و پهناور است و از این رو اندیشه های فرهنگی نیز باید گسترده، حرفه ای و خلاقانه باشد.

معصومی یادآور شد: برخی افراد فعالیت های فرهنگی را وابسته به بودجه فرهنگی می دانند و همیشه از کمبود اعتبارات انتقاد دارند در حالی که یک فعال فرهنگی باید بتواند با خلاقیت و ابتکار و اندیشه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیتهای فرهنگی نیازمند خلاقیت و ابتکار و پیگیری است

فعالیتهای فرهنگی نیازمند خلاقیت و ابتکار و پیگیری است