مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 12:152020-06-08اقتصادي

اختصاص 30 درصد دوره های آموزشی هیئات ورزشی به متقاضیان+جزییات


معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 30 درصد از ظرفیت دوره های آموزشی داوری و مربیگری درجه 3 هیئات ورزشی به ساکنین مناطق روستایی و عشایری اختصاص می یابد.

- محسن قطبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای تحقق رویکرد افزایش روحیه نشاط و سلامت و به منظور ارتقای کمی و کیفی سطح زندگی در نواحی روستایی و عشایری دستورالعمل تربیت نیروی انسانی متخصص ورزشی ابلاغ شده است.

وی افزود: این دستورالعمل از سوی دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در راستای اختصاص 30 درصد از ظرفیت دوره های آموزشی داوری و مربیگری مقدماتی یا درجه 3 هیأت های ورزشی به ساکنین مناطق روستایی و عشایر است.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: گسترش آموزش براساس نیازسنجی و متناسب با امکانات، ایجاد زمینه های مناسب برای بهره گیری مطلوب از کارکردهای ورزشی، تقویت هویت روستانشینی و ارتقای روحیه عشایرپروری است.

قطبی یادآور شد: ترویج و گسترش ورزش های همگانی و گسترش عدالت و مشارکت اجتماعی در مناطق محروم، مرزی و روستاهای دور افتاده کشور، کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب در مناطق روستایی و عشایری از دیگر اهداف این طرح ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 درصد دوره های آموزشی هیئات ورزشی به متقاضیان+جزییات

اختصاص 30 درصد دوره های آموزشی هیئات ورزشی به متقاضیان+جزییات